En hälsning

Det är något med min kamera och Cooper. Andra gången han lägger sig ner och rullar då jag har med kameran..
 
Inte bloggat på två dagar. Ojsanhejsan. Skyller på att jag inte haft tid, och sedan har jag inte orkat heller faktiskt. I söndags var jag i stallet från 2 till 7 och när jag kom hem väntade soffan på mig. Igår skulle jag egentligen åka ungefär halv 10 för jag skulle på birsta efteråt. Det blev ändrat så jag skulle inte på birsta, då åkte jag en timme senare istället. Men moppen var jätteknas och jag tänkte inte köra den (pappa kollade på den senare och jag hade punka på bakdäcket, hur lyckas man?!). Fick skjuts av min granne som tur var. Åkte hem runt halv 5 och 40 minuter senare hämtade Jenniefer mig. Följde med henne på en hoppträning och fotade så kom hem halv 12 ungefär.
 
Blev uteritt både söndag och måndag för Cooper så finns inte så mycket att berätta om det. Red två varv runt travbanan på söndag och en liten lugn sväng med Pernilla på måndag.
 
Nu ligger jag fortfarande i sängen, men ska väl ta och gå upp och åka till stallet. Paddock och dressyrsadel får det bli, fast det blir nog inte så avancerat.
 

Kommentarer
Linnea

Åh vilken härlig blogg!

Svar: Aw tack så mycket!

Svar: Tack så mycket! :)
My Nordqvist

Tid: 13:16:36
Datum: 2013-07-16
Hemsida: http://linneasalin.blogg.se
Johanna

Vad söt :)

Svar: Visst är han, tack :)
My Nordqvist

Tid: 20:41:25
Datum: 2013-07-16
Hemsida: http://twizzdream.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: