Ny design

Ovanligt att jag byter design
 
Jag blev tvungen att göra något nytt nu när jag hade fina bilder på Cooper. Tänkte bara byta header men den gröna bakgrunden passade inte så då fick lite annat bytas också. Men vad tycker ni, hiss eller diss? ;)
 
Förövrigt så har jag kollat egenom bilderna från idag och runt 60 bilder kan jag lägga upp här, tror dock jag får skära ner lite på de... Sedan fotade jag massa blommor idag och fick ett par fina där också. Nu har jag äntligen något att ladda upp på bloggen.
 

Kommentarer
Jenny

Jättesnyggt och proffsigt! :D
Glömde säga idag att jag tänkte särskilt på att du är med honom så himla bra över hindren med sits/händer - så duktiga! ^^

Svar: Tack! :) Jag kanske är nästan lite överdriven med eftergiften över hindrena men helldre de än att råka rycka honom i munnen :) Hihi :))
My Nordqvist

Tid: 20:07:23
Datum: 2013-07-10
Linda

Fin blogg :)

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 23:22:13
Datum: 2013-07-10
Hemsida: http://dahlinda.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: