Spöregn

Jenniefer följde med till stallet idag. Började regna lite precis när vi kom till stallet, sedan började det regna mer och mer. Det avtog medans jag red så det var skönt. Dock så när vi gick hem började det regna hur mycket som helst. Jag har nog aldrig varit med om så mycket regn som just då. Såklart när vi kom in i stallet slutade det regna.
 
Jenniefer var snäll och mockade Coopers box medans jag torkade sadeln och drog av C vatten. Jag mockade Djärvs box och det tog ett tag, jobbig häst haha ;) Så Jenniefer hann med Källas box också. Tur jag har snäll kompis ;)

Lite roligt ändå att det varit dövarmt idag. Över 25 grader säkert i skuggan. Och nu på kvällen började det spöregna och åska...
 
Blev ju ännu gladare också när pappa tvättat mina converse idag (jag har inte orkat tagit mig an dom sedan bråvalla...), jag hängde dom såklart på sträcket och glömde ta in dom innan jag åkte. Så de fick en extra tvätt...
 
Nu ska jag ta och sätta mig på moppen i spöregnet igen, ska nämligen hem till Jenniefer nu.
 
 
 

Kommentarer
Natalie Salazar

tack va gulligt utav dig :)
härlig sida

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 23:58:21
Datum: 2013-07-13
Hemsida: http://natalies.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: