Bilder från igår

Eftersom min mamma tydligen inte förstår vad zoom betyder på en kamera så fick jag beskära vissa bilder en helt del.. Tur man utnyttjar inte ens 50mm när jag har ett 105mm objektiv. Och då är inte 105 mycket heller. Aja bilder är det iallfall.
 
Alltså min sits? Herregud. Pinsamt att behöva kolla på bilderna faktiskt. Sitter som en säck potatis! Måste verkligen börja sträcka på mig för det ser galet fult ut..
 
Igår så gick det väl både bra och dåligt med uppsittningen. Upp kom jag ett par gånger iallfall. Men han är duktig ändå!

Kommentarer
Anna

Tack :) Vad konstigt, för mig funkar det inte, men det kanske bara är för mig då, men jag har märkt att det kommer reklam ovanför den ibland också, går det att flytta ner den raden lite? :) Jag kan kanske skicka ett mail till dig med lösenordet. Förresten, kom på att när jag kollar i arkivet och ska välja månad typ så visas bara några inlägg så man kan inte läsa allt i arkivet. Men du kan ju gå in och kolla vad du ser och försöka fixa till det så hade det varit jätte snällt :)

Svar: Jag ska se vad jag kan göra. Vet inte om jag kan fixa allt :) Men sådär med månaderna är det för mig också och det går typ inte fixa... Bara att ändra hur många inlägg som ska visas men det hjälper typ inte så mycket.

Men jag ska gå in och kolla nu :)
My Nordqvist

Tid: 17:51:25
Datum: 2013-06-07
Hemsida: http://macroo.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: