Kallt ska det väl också få vara ...eller?

Kom precis hem från stället mormor och morfar var med båten. Vi har ätit och pratat massa. Kallt var det också. Det var ganska varmt hemma så hade bara shorts och linne, men där blåste det jättemycket och var kallt. Som tur vad hade jag med mig en långärmad som jag skulle ha när vi åkte hem, fast tog på mig den på en gång.
 
Imorgon har jag lektion med Cooper för Jenny klockan 11 och kommer väl hem någongång på eftermiddagen. Så då ska jag försöka blogga lite. Har massor av bilder från igår på Funny när hon badade/busade, bland annat bilden ovan, och lite filmer från när jag hoppade med Cooper idag.
 
Nu ska jag ta och lägga mig och se på film!
 
Om exakt en vecka så är jag på Bråvalla, jag kommer nyss ha sett Takida och Nause. Just nu står vi nog och väntar på AVICII!!!!!!!! Det är förfasiken galet! JAG SKA SE AVICII!!!! Fast har nog inte förstått det än... Och medans jag är där borta så kommer det komma upp en tävling här på bloggen. Nämligen ett presentkort på hmmmm.... Ja de får ni minsann se då!

Kommentarer
Ponnydressyr - Sara

Superhärlig bild! :D

Svar: Ellerhur :D Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 23:08:54
Datum: 2013-06-22
Hemsida: http://ponnydressyr.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: