Snäll häst

Det märks verkligen att man har sommarlov när det regnar ute... Sov överdrivet länge idag faktiskt, vaknade och somnade ett par gånger fram till strax före 11.
 
Har varit iväg hos Cooper också i någon timme. Han är så snäll den lilla hästen. Började med att mocka, sedan tog jag in honom i boxen och då kissar han såklart. Borstar klar hela han och då lägger han sig självklart och rullar i boxen. Så en jätteblöt häst + ligga i spån är väl inte kanske att rekomendera. Så det var bara att börja om med borstningen.
 
Nu ska jag försöka få med min bror på birsta och se om jag kanske hittar något roligt.
 
 
 

Kommentarer
Tess

Åh, så fin! :) Kram

Svar: Visst är han, tack så mycket! :) Kram
My Nordqvist

Tid: 10:04:00
Datum: 2013-06-14
Hemsida: http://tesswaltenburg.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: