Dåligt slutar bra

Gamla bilder

Ridturen började med Kaos med stort K. Hans hagkompis som är halt skulle ut på promenad så han blev lämnad ensam när han skulle tränsas. Han kunde inte stå still och skrek hela tiden. När vi väl kom ut och skulle gå ut på vägen så vände vi på en gång för det kom en buss och han var jätte uppjagad och trippade fram så jag kände på mig att han skulle kasta sig om vi inte vände. Vi stod på infarten och han brydde sig inte alls när bussen åkte förbi, så det var skönt. Sedan fortsatte vi och han brydde sig inte om trafiken, fast spåren som blev kvar från förra veckan som han själv skapat kastade han sig för (!?). Dum häst eller? Han trippade mest fram men efter ett tag då vi travat och galopperat så blev han lugn. Påväg hem så kunde han skritta på lång tygel i normalt tempo så var skönt. När vi kom på vägen där jag brukar hoppa av så kom de inte några bilar så jag chansade och testade om vi kunde rida. Jag tyckte vi kunde trava lite så det skulle gå lite snabbare men Tuxedo tyckte att vi skulle galoppera, som tur var i väldigt väldigt långsamt tempo. Denna gång kastade han sig också för sina egna spår. Haha stördo.
 
Så en dålig början som slutade kanonbra!
 
Och nu kom jag på att jag har musikprov imorgon som jag inte ens börjat läsa på så kanske ska göra de?

Kommentarer
Emelie

Åh, tack så mycket! :D

Du har så fin häst!!

Svar: Ja han är ganska söt, fast inte min dock hehe :)
My Nordqvist

Tid: 22:29:26
Datum: 2013-03-12
Hemsida: http://lindblad.blogg.se
♥ LIVELY ~twinflowers~

Åh det är så otroligt fint med bilder med hästar i snön :)

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 22:50:44
Datum: 2013-03-12
Hemsida: http://twinflowers.webblogg.se
Madeliene - Hon som kämpar till ett bättre liv! ♥†

- allt bra? :)

Svar: Jo bara bra!
My Nordqvist

Tid: 00:47:17
Datum: 2013-03-13
Hemsida: http://madelienee.blo.gg
Mikxki

Härliga bilder :) Kul att det slutade bättre än det började ^^

Svar: Tack! :) Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 16:49:52
Datum: 2013-03-13
Hemsida: http://mikxki.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: