Hoppande islandshäst

Hej från en trött människa.
 
Idag red jag ut med Felicia och Linnéa. Litla var superduktig! Vi travade ganska långt och hon jobbade på riktigt bra då. Hänt mycket på de veckor jag ridit henne faktiskt. När vi skrittat en liten stund så skulle vi galoppera på "galopprakan". I mitten ungefär så delar den sig så man kan fortsätta rakt fram eller svänga åt vänster och mellan där så är det ett träd och massa snö. Även fast jag red sist och de andra fortsätte rakt fram så drog hon sig åt vänster så jag styr åt höger då men smarthästen rider mot mitten istället där det är massa snö och hoppar över. Det är ju jättehögt också. Eller jag vet inte men kanske 80cm eller så. Och hon hoppar liksom snett över den så det blev ett brett hopp. Haha undra vem som vill testa hoppa nu eller? Fast hon ska nog inte göra de än ;)
 
Sedan gick vi hem och travade lite och hon var superduktig!
 
Sådär på något vis för den som inte fattade min förklaring.
 
Men nu ska vi tydligen åka iväg så hinner inte lägga upp någon bild.

Kommentarer
Sophie - pluggar till fotograf

Hej!

Har precis haft min första fotografering av bebisar, kolla gärna in bilderna och säg vad du tycker!

Kram

Tid: 23:38:59
Datum: 2013-03-07
Hemsida: http://sophiecoper.se
Emma Berglund

Svar; Taack så mycket :)

Tid: 10:09:05
Datum: 2013-03-08
Hemsida: http://emmaberglunds.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: