I söndags och idag

I söndags så åkte jag till stallet strax efter 11 ungefär för jag hade barnridning som började 12. Det kom bara ett barn men som red 3 gånger. Klockan 1 var det barnkalas och det slutade efter 3 någongång. Då åkte jag iväg till Litla och red henne. Travade dubbelt så långt som förra gången. Efteråt så masserade och stretchade jag henne. Nästa stopp var hos Tuxedo och då skulle två andra rida ut så jag följde med dom. När vi kom tillbaka så kom Jenny på att det var massa mögel i höbalen så då började vi att försöka få ut de. Det kom bara mer och mer och det var lite mindre än halva höbalen ungefär så det tog ett bra tag att få ut allt. Vi höll på i ca 45 minuter och då var det litegrann kvar men då åkte jag hem för klockan var 8 och jag hade inte ätit lunch eller något, utan bara två mackor till lunch klockan 10 och sedan ett äpple och en banan mellan ridturerna.
 
Så när jag kom hem så åt jag mat och grejer så orkade inte direkt blogga då.
 
Idag har det regnat ganska länge och när jag slutade skolan så spöregnade det. Kände inte direkt för att åka och rida då. Så ikväll ska det bli lite finare väder så då rider jag istället. Litla ska få trava ännu lite längre idag och på torsdag ska vi rida på lektion så Viktoria får se hur hon är och om hon blivit bättre. Tuxedo ska också ridas och för honom blir det galoppjobbet som han slapp i söndags.
 
Bild från i november på en pälsboll vid namn Litla.
 

Kommentarer
Koffe

Vilken fin häst! :)

Svar: Visst är hon :)
My Nordqvist

Tid: 17:04:46
Datum: 2013-05-15
Hemsida: http://fotokoffe.blogg.se/
Annika

Söt :)

Svar: Ja visst är hon :)
My Nordqvist

Tid: 18:20:01
Datum: 2013-05-15
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: