Ny header och morgondagen

Gjorde en ny liten header som ni kanske sett. Annars tryck f5. Jag håller på att fixa en hel ny design som blir en helt annorlunda men den kommer senare när jag fått lite mer bilder på Koppe. Tror den kommer bli riktigt bra bara jag får till någon bra header.
 
Imorgon har jag fullt upp. Det är motorcykelnsdag så börjar med hotellfrukost och sedan stå på en parkering i flera timmar. Klockan 12 avgår kortegen till Sundsvall och sedan efter de blir vi där ett tag. Ska försöka hinna med att gå på equeen och kika på en sadel också. Ska också åka till Koppe och vi får se vad vi hittar på.
 
Så imorgon behöver ni inte förvänta er någon direkt superuppdatering, som alla andra dagar.. Men har en bra nyhet. Det är bara nästa vecka i skolan som är riktiga skoldagar, sedan har vi en friluftslivdag måndag veckan efter, sedan två halvdagar och efter de långhelg. Sista veckan så kommer vi på måndag städa ur skåpen och på tisdag har vi avslutningsmiddan och sedan SOMMARLOV! Det är inte långt kvar nu!!
 
Så därför får ni en söt bild på Funny som jag tog för ett tag sedan.

Kommentarer
MICHAELA D

Svar: Vad gullig du är! Tack <3

Tid: 11:36:31
Datum: 2013-05-25
Hemsida: http://michaeladahlstrom.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: