Torsdag med finväder

Hade sista skriftliga delen av mattenationella idag. Det gick mer än åt ****** ! (ett fult ord där). Blir så förbannad på mig själv för att jag inte kan haha.. Men jag ska faktiskt kunna de där! Aja får väl hoppas att det inte räknas med så mycket i slutbetyget (fast när vi inte har någon riktigt mattelärare så har dom ju typ bara de att gå på, så skulle inte förvåna mig om jag sänkte mig rejält..). Efter provet så hade vi hål i 2 timmar så då åkte jag hem. Hade två tråkiga lektioner till och sedan ridning.
 
Nu ska jag plugga lite. Och nu SKA jag verkligen göra det också och inte bara säga att jag ska de.
 
Det är så underbart väder idag också. Nu vill jag bara att det ska bli varmt varmt och varmt!
 
Bild som jag tog när jag var ute och fotade med Rebbe.
 

Kommentarer
Emma

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack ! :)
My Nordqvist

Tid: 20:08:42
Datum: 2013-05-18
Hemsida: http://www.emmajohnsons.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: