Underbart väder i helgen

Hej!
 
I helgen har det varit underbart väder så jag har inte haft tid att sitta vid datorn eller blogga helt enkelt.
 
I fredags efter skolan åkte jag och Rebbe in på birsta. Var där i 1,5 timme innan vi åkte hem igen. När jag kom hem hade jag väldigt bråttom för jag skulle iväg till stallet. Hade övernattning där fast jag sov inte över. Grillade korv, lekte och lite sånt med barnen. Åkte hem strax efter 1 och då la jag mig och sov på en gång.
 
Lördagen började ganska tidigt. Kom inte ihåg riktigt när men runt 9. Åt frukost och sedan åkte vi iväg med motorcyklarna. Vi skulle iväg på avrostning som det heter. De är varje år och man får träna på lite saker bland annat som slalom långsamt och fort, bromsning på grus och asfalt, en knicksbana eller vad det heter där det är mycket svängar. Tyckte det var bra och att få träna på allt sånt utan att behöva vara i trafik. Sedan åkte vi därifrån och då åkte vi lite i utkanten av stan och till birsta för vi skulle köpa en sak och sedan hem. Var borta i 6 timmar ungefär.
Det var verkligen hur varmt som helst. Tänk er motorcykelkläder, över 20 grader i skuggan + gassande sol. Visst när man kör fort gör det ju inget men inte när man står still och väntar på att man ska få köra. Men vi ska verkligen inte klaga på att det är varmt, sjukt underbart ju! Nnär vi kom hem så gick jag på en gång och la mig och solade. Somnade i över 1 timme så det var väldigt bra (de som känner mig vet att jag verkligen inte gillar att sola). Jag måste bli brun så får lida litegrann nu. Var ute i 2 timmar och sedan åt vi mat och kollade såklart på eurovison. Tyckte att det var rätt låt som vann faktiskt, men blev förvånad att Sverige hamnade på så dålig plats.
 
Idag var jag först ute och solade i 30 minuter, åt frukost och sedan åkte jag iväg och red Litla. Efter henne så red jag Tuxedo. När jag kom hem så gick jag ut och solade igen i 1 timme ungefär. Åt mat och nu har jag varit ute och gått. Mötte Julia och Emma på vägen så jag gick resten av biten med dom.
 
Har fått en "snygg" t-shirt rand från när jag red idag (var borta i ca 5 timmar) och en liten bikini- och shortsrand från när jag solade. Jag har tur att jag blir brun ganska fort faktiskt.
 
Bilder från 2011
Älskade sommar!

Kommentarer
Linafoto

Svar: Tack så mycket för dina kommentarer i bloggen det senaste! :)

Tid: 20:28:30
Datum: 2013-05-19
Hemsida: http://linafoto.blogg.se/
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Ja, det är väldigt fint där, speciellt nu på våren :))

Tid: 20:38:58
Datum: 2013-05-19
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/
Koffe

Ja visst har det varit ett vacker väder!

Svar: Ja! :D
My Nordqvist

Tid: 20:59:01
Datum: 2013-05-19
Hemsida: http://fotokoffe.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: