Rooooosa

Halv 1 och jag vaknade nyss. Eller nja inte riktigt med nästan. Haft en skojig kväll/natt som slutade i att jag somnade i soffan runt 2-3 inatt. Vaknade 7 så då gick jag och la mig i sängen och sov till 11.
 
Igår åkte jag till birsta direkt efter skolan med Rebecka. Köpte en stickad tröja och kofta till mig. Cooper fick sig ett rosa reflextäcke och en rosa grimma. När jag kom hem hann jag bara göra mat och äta innan jag skulle till stallet. Återigen med Rebbe. Cooper fick ha på sig de nya rosa fina sakerna, han vart så sjukt söt haha :D
 
Ska väl snart åka till stallet och rida en sväng men de tar vi när jag blivit lite piggare.
Hyfsat glad han såg ut ;))

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Så fint! :)

Svar: Ellerhur :D
My Nordqvist

Tid: 19:53:28
Datum: 2013-09-29
Hemsida: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: