Måndag och skola igen...

Kom hem från skolan runt 4 och då städade jag mitt rum så nu är det kliniskt rent. Okej inte riktigt men nästan. Dammsög till och med blommorna (fast det var för att de var halvt döda så jag dammsög bort de döda bladen ;)). 
 
Åkte till stallet runt 7 och red Cooper. Red i ridhuset och det gick halvbra. Fokuserade bara på att han skulle kunna gå i höger varv, inåtställd men med en hyfsat lös innertygel. Jobbigt som attans för han hänger sig gärna på vänstertygeln. Det blev iallfall jättebra mot slutet men då började han tjaffsa i andra varvet istället så fick jobba med samma sak där då. På slutet blev han fin och jämn i båda sidorna vilket vart ett bra avslut! 
 
Kom hem 9 ungefär och då höll vi på med moppen. Eller ja pappa och jag kollade på ;) Den började låta konstigt när jag körde hem från skolan men inget var sönder eller nått så den får låta sådär.. 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: