Fredag <3

Var fruktansvärt trött på skolan idag. Årets sista fysikprov är gjort och även det sista i kursen. Tagga fysik 2 nästa år då... Annars efter skolan har jag och mamma varit på birsta en snabbis. Slösa pengar på tråkiga saker som headset, bh och strumpbyxor. Åkte till Cooper direkt efter och mockade. Tänkte egentligen rida ut men eftersom vi åkte på birsta blev det inte av. 
 
Imorgon blir det fullspäckad dag med Cooper på morgonen, åka till stan och Zoofie på dagen, antagligen hem igen innan jag ska tillbaka till stan till Emma. Kommer bli en bra dag! 
 
Beställde även denna klänning idag som blir bra på Teneriffa. Kostade bara 130kr och tycker om när de är lösa och rymliga när det är varmt. Hoppas bara jag kan ha den och att den sitter bra! 

Kommentarer
Milina

Visst har du en nikon D3100? Har du en fjärrutlösare till din? Isåfall vilket märke har du? :) hittar bara massa som inte passar, dom enda som passar har en sladd..

Svar: Ja precis! Jag har en som jag köpte på ebay. Du kan googla på fjärrutlösare till d3100 och då kanske det kommer upp vad det är. Tror våran kamera inte har IR och det är radiovågor den går på eller något annat. :)
My Nordqvist

Tid: 19:59:53
Datum: 2014-12-05
Hemsida: http://milina.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: