Hinner inte med livet

Inatt var det premiären för Hobbit som ni nog såg att jag var på. Den var sjukligt bra och jag älskar verkligen alla de där filmerna! Den är ett måste att se!!! Gick och la mig på en gång när jag kom hem, vilket var klockan tre. När väl klockan ringde vid åtta imorse var jag inte speciellt sugen på att gå upp.. 
 
Skola som vanligt och slutade tre. Mamma hämtade mig på skolan och åkte direkt till stallet. Cooper fick sig en rejäl rengörning, nästan bättre än när det är tävling ;) Red en kortis på travvägen i kolsvarta mörkret, fast med pannlampa. Travade några korta bitar och han var fin.
 
Kom hem halv 7 ungefär och har småpluggat lite matte nu. Tänkte fortsätta med det en stund innan det blir en hyfsat tidig kväll. Blir ändå ca 3-4h matte imorgon på skolan. Har nämligen nationella på fredag och får fokusera lite mer på det just nu än allt annat.
 

Kommentarer
Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Åh, kul att rida ut! :) <3

Svar: Ja underbart :D <3
My Nordqvist

Tid: 14:39:27
Datum: 2014-12-19
Hemsida: http://neapocalypse.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: