Jag som trodde det var onsdag

Kom nyss hem från skola och stallet. Skolan var ganska lugnt, halv 1 till 3 hade vi någon föreläsningsaktigt om skog och grejer och vi hade lite små tävlingar och sådant. I stallet så mockade jag bara och sedan kom pappa och hämtade mig.
 
Nu sitter jag och lyssnar på The Glitch Mobs nya album och ska ta och skriva klart svenskan och göra en prezi så jag är redo att redovisa på onsdag. Hualigen vad hemskt. Kommer vara så otroligt pinsamt. Dels det jag ska prata om och att man ska redovisa själv. Ska prata om när jag köpte Cooper och lite innan om hästar jag skulle köpa innan och sådant och jag tror inte det är speciellt många i klassen som bryr sig om det haha. Tur att det är flera som kommer berätta om ungefär liknande saker.. 
 
 
 
Men nu ska jag fortsätta och lyssna på detta grymma :D Så himla skön musik att lyssna på! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: