Jobbigaste dagen på hela veckan

Sådärja! Äntligen hemma från skolan. Så himla roligt att gå 8-4 när man endast har 4 lektioner som är en timme var. Spanska - hål - matte - megahål - kemi - idrott. Kuuul. Men kan trösta mig med att vi går 1-3 imorgon, 10.30-3 på onsdag och 9-3 på torsdag och är ledig på fredag och sedan loooov. Sköönt! 
 
Åker nog upp till stallet ikväll och tror jag ska rida ut en sväng om underlaget tillåter. Har ju smält som tusan nu vilket är väldigt skönt, men vill ju inte att det ska vara så himla hårt. Så tills dess ska jag fortsätta kära ner mig i You me at six nya album. Vet att det kom för ett tag sedan och jag har lyssnat på det litegrann förut men ännu mer nu :D 
 
 
Och bara därför längtar jag som en galning tills takidas släpps )))): 
 

Kommentarer
Angelica

Men usch vad jobbigt med så mycket hål :o

Svar: Ja verkligen :o
My Nordqvist

Tid: 15:19:48
Datum: 2014-02-25
Hemsida: http://angelchanelle.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: