Looooov

Var inte så märkvärdig skoldag idag. Gjorde i princip ingenting utom matteprov. Och sedan när vi slutade var det äntligen LOOOOOV! Iallafall för mig eftersom jag är ledig imorgon ;) 
 
Åkte till Cooper direkt efter skolan och red till ridhuset. Började med några fram- och bakdelsvändningar åt båda hållen bara för att checka av honom och det gick väldigt bra. Sedan övergick jag till trav och han kändes väldigt bra och lyssnade bra på innerskänkeln och yttertygeln i båda varven. I galoppen istället tog det emot litegrann. Var mest i höger varv då han gärna blev lite utåtställd så jobbade med ledande tygeltag för att försöka lösa det och det släppte litegrann tillslut. 
 
Nu har jag packat ihop det mesta inför morgondagen. AVICII !!!! :D 5 imorgon bitti går tåget. Härligt värre ;)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: