Söndag

Jobbade på tävlingen 8.45-12.30 idag och sedan skulle jag på birsta med Rebbe. Jag som inte skulle köpa något fick med mig en hel outfit, jeans, tröja och ett halsband. Har jag sagt att jag är jeans-galen eller...? Så nu har jag kläder till Avicii på fredag. PÅ FREDAG. OMG. AVICII PÅ FREDAG!!!
 
Okej nu ska jag inte bli galen över det. Men C vilar idag får ta det lugnt måndag och tisdag för på onsdag är det hoppträning. Hua stackars häst, hoppning hela tiden haha. Men sedan får han vila från hoppningen tills hoppträningen efter det som är om två veckor. Blir lite dressyrträning och uteritter tills dess för 30 mars är det dressyrtävling och då ska minsann Cooper kunna gå i en någon avslappnare form än senast ;) 
 
Nu ska jag ta det lugnt och peppa inför skoldagen imorgon då jag inte alls lär vara lite trött ;) 
 
Och där är kläderna jag köpte.

Kommentarer
Tess

Nu är en ny runda med VeckansBlogg igång , kika gärna in och delta :) Ps. Startar KlurigaGåtor nu i veckan också :) Förlåt om du inte gillar sådana här meddelanden! kram!

Tid: 21:43:59
Datum: 2014-02-23
Hemsida: http://tessvonolsson.blogg.se
ami

Min pojkväns syster ska också på Avicii på fredag :D

Svar: Grymt :DD
My Nordqvist

Tid: 13:33:29
Datum: 2014-02-24
Hemsida: http://twofaced.se/
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Riktigt snygg header!
Hoppas du får det kul på Avicii på fredag :)

Svar: Tack så mycket! :) Ja det kommer nog bli grymt :D
My Nordqvist

Tid: 14:11:30
Datum: 2014-02-24
Hemsida: http://stockholmsjenna.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: