Stallet hela dagen

Var i stallet kvart i 2 idag ungefär. Gick ner med Cooper och han blev skodd och det tog ca 40 minuter. Sedan gick vi hem och då fick han gå ut i hagen utan täcke och började mocka. Skulle mocka och grejja till Caija och Djärv också så fixade lite med mat och sånt. När jag var klar så hade det börjat snöa massa så tog in Cooper och han fick stå med fleece och stalltäcket för att torka till lite. Medans så klippte jag hovskägget och manen på honom. Klippte manen ganska rejält så nu har han jättefina märken i pälsen efter när jag har jämnat till manen innan så att jag råkat klippt av pälsen haha ;) 
 
När jag var klar så red vi till ridhuset. Han var väldigt duktig! Red igenom LC:1an också och han kändes väldigt bra. När vi red hem så var det snöstorm så travade och galopperade lite hem för att komma in så snabbt som möjligt. Sedan fick han gå in i boxen och jag tog in alla andra hästarna. 
 
Mitt photoshop funkar inte så lägger ut två helt oredigerade bilder. Ojojoj stort steg i mitt liv. 
 

Kommentarer
Emelie

Fint det vart!!=)
Sv. åh ja men visst är dem!=)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 13:47:41
Datum: 2014-02-14
Hemsida: http://nattstad.se/erikssonsmode

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: