Torsdag och fredag

Hann verkligen inte blogga igår för jag åkte till stallet direkt efter skolan och sedan åkte vi till min bror. Försökte lägga upp ett inlägg då men det gick inte. Men bara för att skriva om nått kan jag berätta lite om gårdagen. På skolan gjorde vi inte så mycket. Gjorde något blodgruppskollprov sak haha.. Man skulle sticka sig i fingret och he blod i massa vätskor. Gjorde det i onsdags också men jag var livrädd ;) Man skulle ju trycka själv så då var det hemskt första gången ;) När jag väl gjorde det så kom det pyttelite blod så gjorde igen och då kom det verkligen ingenting så då orkade jag inte. Provade alltså igen igår då och jag stack fem jäkla gånger innan det kom något. Sjunde gången gillt? Var iallfall 0-. Snacka om att ha det ovanligaste av det ovanligast.
 
Föreeee
Efteeeer
Haha otroligt fina bilder. Ska ha med dom i arbetet vi gör så då fick ni också se dom ;) 
 
Igår red jag ut på Cooper och vi skrittade mest men travade lite också. Han var väldigt fin! Runt 6 blev jag hämtad och åkte till birsta för vi skulle handla något till min brors lägenhet. Så efter de åkte vi till dom och var där till 9 typ. När jag väl kom hem skulle jag duscha och plugga till provet och läxförhöret som vi hade idag. 
 
Idag efter skolan åkte jag också direkt till stallet. Red till ridhuset med Pernilla och Saga. Gjorde lite fram- och bakdelsvändningar och han var superduktig. Han gjorde helt rätt på en gång nu åt båda hållen. Snacka om att gå från 0 till 100 för så har han aldrig gjort förut. Gjorde också lite travökningar och han var duktig. 
 
Imorgon ska vi hoppa. Ska försöka komma på någon bra bana som vi kan ha. Träna lite inför tävlingarna som är nästa och näst nästa vecka :) 

Kommentarer
Emelie

Lycka till med hoppningen!!=)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 14:29:47
Datum: 2014-02-08
Hemsida: http://nattstad.se/erikssonsmode

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: