Nytt

I fredags åkte jag på birsta direkt efter skolan. Lämnade tillbaka mina vita shorts jag köpte för ett tag sedan och köpte ett par andra som jag mycket snyggare. Shortsen var på cubus så passade på att byta dom mot en bikini. Tröjan var ganska fin och kostade bara 50kr så den fick följa med hem också. Handlar för mycket känner jag ;) 
 
När jag kom hem hade ett par av mina converse kommit som jag beställde.Blåa och fina fast färgen gör sig inte riktigt på bild. Nu väntar jag bara på att dom vita ska komma och förhoppningsvis kommer dom kanske nu i veckan.

Kommentarer
Matilda Andersson

Snygg bikini, funderade på en svart jag :P

Svar: Då kan vi vara tvillingar på beachen ;)
My Nordqvist

Tid: 12:30:49
Datum: 2014-05-29
Hemsida: http://knutarna.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: