Paket, paket, paket

Har fått paket dom tre senaste dagarna nu. I onsdags kom den vita klumpen skickad från Kina eller något. En bärbar laddare om ni inte förstod vad det var. Håller på och testar den nu och enligt mig är den superbra. Den är dock lite stor så inget man tar med i fickan direkt. Tror den kostade 130kr eller något liknande så kan inte påstå att den var dyr.
 
Igår kom nästa paket. (Beställde två mobilskal till mig och två till Rebbe i söndags). Blev såklart jätteglad när jag öppnade paketet men till min besvikelse var det bara Rebbes skal där i. Hon har en iphone och när de var i olika format så skickades de i olika paket av någon anledning. Men idag kom minsann mina också. Äntligen får mitt takida skal vila litegrann. Det är sprucket i hörnen så det får spara på krafterna ;)

Kommentarer
Zenitha Nordqvist

Vart ifrån har du beställt skalen? :)

Svar: Photobox :)
My Nordqvist

Tid: 17:12:24
Datum: 2014-05-09
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: