Kan själv jag! - Cooper

Åkte upp till stallet i regnet och mockade åt lille hästen. Cooper hörde nog mig för när jag tömde kärran kom han upp från hagen och stod och glodde på mig. Gick och öppnade hagen och vet inte vad jag lyckades med men fick släppa Cooper för Valle och Nisse ville också följa med ut. Cooper lunkade på själv raka vägen in i stallet och pappa fick ställa sig ivägen för att han inte skulle springa in i boxen. Spolade av all lera på hans ben och sedan fick han komma in och sova. Mycket nöjd häst! Inte kul att stå ute i regnet ju. 
 
Sötaste manen efter jag tog ut knopparna <3

Kommentarer
Nelly

Hahaha men åh, så sött! :D

Svar: Ja visst är det :D
My Nordqvist

Tid: 22:24:43
Datum: 2014-11-24
Hemsida: http://justanothermortal.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: