Piggelin

Kameran hängde med till stallet idag och jag lyckades få några fina bilder i fina solnedgången på min bästis. Fotade både litegrann före, under och efter ridpasset. Tog med kameran och hoppade av på ett ställe och fotade några bilder men han var inte så sugen på att posa. Som om han någonsin är sugen på det.... ;) 
 
Han var överlycklig att få komma ut och superpigg under ridpasset. Är stenhårt så då fick han gå i skogen och lyfta på fötterna istället. Direkt när jag lutade mig framåt för att ducka, började han trava. Var länge sedan jag upplevde honom pigg på det sättet. Vila ett par dagar + kyla = pigg Cooper. Var iallfall supermysigt och jag blir så lycklig att se honom sådär glad! 
 
Imorgon blir det en liknande uteritt fast kanske dubbelt så lång!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: