Bus över vattenpölar

Åkte till stallet vid 9 ungefär och red ut en kortis på Cooper. Var ganska tidsbegränsad men tänkte att jag skulle hinna gå en sväng på ca 50 min. Tog på honom reflextäcket och gjorde iordning honom för att vi skulle ut på vägen. När jag hoppade upp och kollade på klockan hade den blivit alldeles för mycket så jag fick ta en kortis mot travbanan istället. Var mycket vattenpölar och på hemvägen fick han hoppa över dom. Tror Cooper tyckte det var kul men var nog mest skräckblandad förtjusning ;) Han tvekade dock knappt något så det var jättebra. Kan tillägga att han hatar att gå i dom. Inte bli blöt om fossingarna här inte! 
 
Direkt efter åkte jag, mamma och pappa och kollade på Funny på hundutställningen. Tyvärr var hon för liten och blev diskad stackarn. På allt annat fick hon bra omdöme tror jag. Förra gången fick hon excellent och nu blev hon diskad, så är det med bedömningssporter ;) 
 
Hoppas det blev någon bra bild iallfall som jag kan visa senare! 
 
Köpte mig lite ludd igår som han fick inviga. Har två set nu så jag både kan ha på tränset och lädergrimman. Söt är han minsann! Rosa täcke och massa ludd. Tror han skäms lite ibland ;) 

Kommentarer
Sarah

Snyggt me rosa :)

Svar: Ja han är så söt i det :D
My Nordqvist

Tid: 15:52:52
Datum: 2014-10-12
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Annie

Vilken söt häst! och vilken fin header
Kolla in på min blogg

Svar: Tack så mycket! Det kan jag göra!
My Nordqvist

Tid: 18:05:17
Datum: 2014-10-12
Hemsida: http://anniehorselife.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: