Frisören

Idag fick Cooper sig en sväng hos frisören. Eller rättare sagt, jag bytte skepnad till frisör. Har haft mycket ångest för hans man ett bra tag. Senast jag klippte den var i november tror jag? Utom stubben som jag klippte i december men den växer som bara den. Ni ser ju hur den sticker upp på första bilden.. Var inte bara manen som fick sig en omgång utan även öronen som hade tussar som stack rakt ut och lite snabbt fix med hovskägget. Är inte det lättaste att klippa det snyggt när han har vinterpäls fulla benen. För att inte tala om svansen som han nästan klev på stackarn haha! Klippte den nog ca 5cm så nu klarar den väl sig ett tag också! 
 
Annars så red jag ut på denna buse idag. Han var superpigg och studsade fram. Gick i skogen och i massa djupsnö så då lugnade han ner sig under de stunderna iallfall. Roligt när han är sådär. Bästa killen! 
 
Fotade även litegrann i hagen direkt när jag kom till stallet så fick några fina motljusbilder! Äntligen något nytt att bjuda på :D 

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Härligt med lite fix :) <3

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 00:05:10
Datum: 2015-01-24
Hemsida: http://neapocalypse.se
Divorce your horse

Snyggt! :)

Svar: Tack :)
My Nordqvist

Tid: 11:07:46
Datum: 2015-01-24
Hemsida: http://divorceyourhorse.se
Ebba Carlström

Ibland måste man klippa,och de är ju alltså mysigt med lite fix :)

Svar: Ja precis :)
My Nordqvist

Tid: 02:29:19
Datum: 2015-01-25
Hemsida: http://carlstromequestrian.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: