Upptäcksfärd

Idag red vi ut tillsammans med Josefin och Equlius. Red på en väg jag inte gått på på flera år. Vet inte ens om jag gått där med Cooper. En väldigt bra och lång väg var det iallafall. Den tog aldrig slut så vi gav upp och vände. Perfekt för att galoppera på!
 
Vi sprang på litegrann men försökte hålla Cooper så lugn som det gick. Var inte det allra lättaste ibland. Kul tyckte han att det var! 
 
Imorgon går jag nog till paddocken eller ridhuset och joggar honom litegrann. Han känns mjuk i kroppen men han har inte riktigt tagit stöd på bettet och kommit till arbetet jag vill ha nu när vi varit ute. Lite småspänd och sånt som gör att han inte slappnar av helt. Får se hur han är då på bana och om han behöver lösgöras eller hur läget är. 
 

Kommentarer
Vanessa andersson

åhh så härligt. hade gjort allt för att rida min ponny igen :/

Svar: Verkligen! Åh vad tråkigt :(
My Nordqvist

Tid: 22:51:01
Datum: 2015-07-23
Hemsida: http://vanessaandersson.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: