Fortfarande sur

Det där j*vla mobilhelvetet slog verkligen ut hela mig. Har varit förbannad sedan igårkväll och blev ännu värre idag när jag fick ett dåligt svar på mitt mejl från halebop. Är faktiskt väldigt irriterande att gå runt och vara sur men nu får jag faktiskt vara det och har all rätt till att vara det. I helgen beställer jag mobilen och då har jag den nästa vecka någongång. Två månader för sent. Idiotskit. 
 
Vet inte vad det värsta är. Att jag väntat i två månader eller att jag måste betala minst 1000kr mer. Jag och betala mycket pengar går verkligen inte ihop. Är typ som att trycka en kniv i mitt hjärta haha. Bloggen blir negativt påverkad av Halebop. Tragiskt alltså, haha!
 

Kommentarer
Klara Andersson

så fin bidld!

Svar: Tack :)
My Nordqvist

Tid: 23:28:59
Datum: 2015-03-27
Hemsida: http://klarrelito.blogg.se/
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ~♥

Men vad fan!! Så kasst :(

Svar: Jaaaa :(
My Nordqvist

Tid: 12:06:14
Datum: 2015-03-28
Hemsida: http://neapocalypse.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: