Supersovaren

Gårdagen var väldigt seg för jag hade inget att göra. Är van att oftast ha något men igår fick jag mest sitta på en stol och glo kändes det som. Gick och la mig och slog på en film men somnade strax efter det. Somnade vid 21 och vaknade 9. Fast vaknade under natten och var vaken ett tag. Runt 12 timmars sömn fick jag alltså. Varje gång jag sover så länge tror jag det är något fel på mig för det är sjukligt mycket sömn för min del. Men det var nog kroppens sätt att återhämta sig efter helgen då jag sov totalt ca 3 timmar både fredag och lördag.
 
Idag har dagen varit lite bättre. Först skola och därefter åkte jag på gymmet och sedan Cooper såklart. Vi tog oss en uteritt i alla gångarter och nu är han redo för ett dressyrpass imorgon.
 
Får se vad som händer under de sista timmarna av kvällen innan det är dax för att sova. Kanske ge mig in i matteboken?
 
 

Kommentarer
MADDISENJ.SE

Då behövde du nog ta igen lite sömn ;)

Svar: Ja det tror jag nog ;)
My Nordqvist

Tid: 21:26:56
Datum: 2015-11-17
Hemsida: http://maddisenj.se
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken fin bild! Det låter härligt att rida ute :)

Svar: Tack :D Ja verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 13:30:49
Datum: 2015-11-18
Hemsida: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Lova Karlsson

Shit vilken fin bild! Han är verkligen snygg!

Svar: Tack så jättemycket :D
My Nordqvist

Tid: 19:22:33
Datum: 2015-11-18
Hemsida: http://lovakarlssn.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: