Shopping

Var på birsta idag på förmiddagen med mamma. Hade bara en lektion som började 2 så var nästan ledig. 
 
Hade tittat ut några klänningar jag ville kolla på men ingen av dom fanns i butik. Fick leta vidare och tillslut hittade jag en ungefärlig på HM som fick följa med mig hem. Bilden ger den inte rättvisa utan den är knälång och sedan tyget är sådär randigt vad det nu kallas. Ett par leggings, strumpor, hårsnoddar, concealer och en mascara fick även följa med. Bara massa nödvändiga saker faktiskt. Många av mina strumpor har gått och fått hål, jag äger 2 st hela hårsnoddar som är bra, concealern är nästan är slut och till sist min mascara som är typ 100 år gammal och jättetorr haha. Har säkert hål i mina leggings med ;) Snacka om att vänta in i det sista till att handla!  

Kommentarer
Beatrice Johansson

Så mycket fint:)
sv: Ja, det är tyvärr det:/ Kramisar

Svar: Tack :)
My Nordqvist

Tid: 13:30:23
Datum: 2015-09-25
Hemsida: http://beatricejohansson.vione.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: