Kroppen har sagt upp sig på obestämd tid

Efter långa dagar med flera timmars resanden hit och dit, som sedan avslutades igår med förfest hos mig innan krogen, har gjort att kroppen inte riktigt tycker om vad min hjärna planerat. I fredags skulle tåget gå 18.18 men blev försenat en timme och därefter minut efter minut så tillslut gick det 19.40. Var framme i Umeå 22.30 och då kom min kusin och mötte upp mig, sedan var det soffhäng fram till 1 på natten.
 
Lördagen började med att vakna halv 7 och tagga inför prov hela dagen. Fyra olika delprov och inget gick bra så lär inte klara det. 2000kr som skolan kastat bort på mig haha! Hade turen att Jenniefers pappa kom och hämtade oss så blev en biltur hem igen från Umeå. 
 
Väl framme hemma kastade jag mig in i duschen och strax därefter kom hela gänget som skulle förfesta hos mig. Ja allt det var väl som det brukar vara när det gället förfester. Kul hade vi iallfall! Drog in på krogen efter det och fram mot sent på natten (vem kan klockan liksom) fick jag dödligt ont i ryggen så var inte speciellt pepp på livet då. Strax efter fick jag också en öl spilld över hela mig och då orkade jag inte mer och åkte hem. 
 
Idag har jag sovit till och från hela dagen. Gick upp 4 och städade och har även varit och ridit Cooper och sådant. Nu är jag redo för att sova igen. Kroppen har mycket att återhämta!
 

Kommentarer
Nora Lindblad

Min kropp sa också ifrån efter helgens festande, åkte på en rejäl förkylning haha ;)

Svar: Haha ja är huvudet dumt får kroppen lida ;)
My Nordqvist

Tid: 11:12:14
Datum: 2016-02-08
Hemsida: http://finest.se/noralindblad/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: