Värre dagar får man leta efter

Alltså visst, det är inte roligt att sitta på skolan hela dagarna. Men det är fasiken inte roligt att komma till skolan för att ha en lektion och sedan få reda på att den är inställd. Vad gör man nu då resten av dagen? Klockan är 10 och jag har varit igång i 2 timmar och har ingen aning om vad jag ska göra nu. Jag sitter mest bara rakt upp och ner och glor på TVn eller datorn och det finns nog inget värre än att göra det dag ut och dag in. Otroligt ovärda dagar. 
 
Ja senare i eftermiddag ska Cooper motioneras men tills dess får jag väl sitta och glo i taket!
 

Kommentarer
Johanna Utterberg

Åh vad segt när det blir så, himla typiskt!!

Svar: Ellerhur!!
My Nordqvist

Tid: 13:26:21
Datum: 2016-02-22
Hemsida: http://johannautterberg.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: