ATM

Just nu sitter jag här och äter lite frukost/lunch efter en morgon i stallet och ett stopp på gymmet på vägen hem. Har börjat blivit småförkyld så därför ska jag hälla i mig lite te för att halsen ska börja fungera igen. Börjar klockan 3 och har bara en lektion så ska inte klaga på mina onsdagar! 
 
Men nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna till skolan i tid. Kan ju inte ha ursäkten att jag försovit mig ;)
 
Edit: Hann bara komma ut ur duschen innan jag fick reda på att lektionen är inställd vilket betyder att jag är ledig. Kanske lite sent att få reda på det, men jag klagar inte! 

Kommentarer
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Håller tummarna för att du ska slippa bli sjuk :)

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 14:03:20
Datum: 2016-01-27
Hemsida: http://dixiwonderland.com/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: