Nattblogg

Dennis får stå för denna kvälls bilder
 
Idag har det varit en väldigt fullspäckad dag. Började med att kolla på hoppträning för att sedan rida Cooper. Därefter hem och duscha innan jag for vidare till Nöjeshallen där vi skulle ha avslutning för ungdomssektionen på ridskolan. Lasermaxx och bitelinepizza blev det! Väl hemma igen hade mamma och pappa köpt hockeymatchen så vi kunde se på TVn. Var derby mellan Timrå - Sundsvall och käraste Timrå vann tillslut på övertid! 
 
När matchen var slut åkte jag upp till Adam där hela gänget var. Hör och häpna så är jag faktiskt nykter idag och agerar chafför men det hindrar inte mig från att umgås ändå ;) Skjutsade in dom förut och ska hämta dom om några timmar. Struntar i att försöka sova innan dess så ska försöka hålla mig vaken. Börjar bli trött men får väl ta tandpetare och spärra upp ögonen med!

Kommentarer
johanna

hoppas du får en bra lördag!

Svar: Tack detsamma! :D
My Nordqvist

Tid: 10:03:12
Datum: 2016-01-09
Hemsida: http://nouw.com/jaxel
Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en bra dag :)

Svar: Verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 09:48:17
Datum: 2016-01-10
Hemsida: http://spontan.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: