Dressyr i dammoln

Dagens Cooper var superfin! Kunde inte riktigt göra det jag ville - rida progam, för vi var tre i ridhuset varv en hade träning så ville inte vara allt för mycket ivägen. Fick bli mycket grunder istället så som att hitta en bra trav. Det viktigaste om något i programmet! Jag måste verkligen rida för att han ska behålla den och då går han superfint, men dör jag av gör han detsamma. Han är en spegelbild! Gjorde lite enkla byten, övergångar, tempoväxlingar, förvänd och sådant jobb i galoppen. 
 
Han var superfin rakt igenom så jag kände inte ens för att hålla på och traggla när det var lite trångt om plats. Kör på mer imorgon då det förhoppningsvis är vattnat i ridhuset också så man slipper det värsta dammet. Var som att rida i sandstorm..

Kommentarer
Tilda Barkselius

Åh vad härligt att det gick så bra!

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 23:39:43
Datum: 2016-07-05
Hemsida: http://fluring.blogg.se/
Bambi

Jag kan inte mycket alls om sånt här - men tycker det är kul att läsa ändå. Saknar att sitta på en hästrygg. För mig var det som terapi när jag väl gjorde det. :P

Svar: Vad roligt att du tycker det :) Ja det är verkligen som terapi :D Man kommer bort från allt :)
My Nordqvist

Tid: 10:15:58
Datum: 2016-07-06
Hemsida: http://iambaam.blogg.se
BLONDINA

jättefin blogg gumman :) älskar hästar <3

Svar: Tack så mycket :D
My Nordqvist

Tid: 14:59:18
Datum: 2016-07-07
Hemsida: http://nouw.com/blondina

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: