Morgontripp till ridhuset

Idag åkte jag upp till stallet tidigt för att slippa undan den värsta värmen. Vad händer då tror ni? Börjar det inte regna istället??? Antingen dövarmt eller regn, inget däremellan. Nu skiner solen igen..
 
Vi gick till ridhuset då det inte hunnit blivit uppvärmt av solen än. Tog fram ett litet hinder på ena kortsidan och jobbade med rakriktningen. Red runt i fyrkanter och gjorde framdelsvändningar i hörnen. Tog några skutt också men han var väldigt trött så ville inte rida allt för hårt. Ändå var han svettig överallt. Inte en enda torr fläck! Upp längst låret och ovansidan rumpan. Stackarn avlider i värmen. 
 
 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Jag älskar den här värmen, men jag tycker så himla synd om djuren. Min hund lider också extremt mycket av det här. :(

Svar: Älskar den också förutom när jag är i stallet haha! Ja så jobbigt för dom :(
My Nordqvist

Tid: 14:11:11
Datum: 2016-07-26
Hemsida: http://babustyle.forme.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: