Redo för tävling

Är det bara här vädret varit superskönt idag? Var dum nog och tog långärmat på mig i stallet så jag höll på att löka ihjäl haha!
 
Cooper fick jogga lite lätt i paddocken. Jobbade lite delar från LB:1an, förvänd galopp och sånt basic hans kropp mår bra av. Bara underhålla inför tävlingen imorgon. 
 
Efter det fick han duscha och åka in i boxen. Lite väl tidigt med tanke på att det är bra väder ute men han måste vara ren tills imorgon. Därefer får han skita ner sig hur mycket han vill för då blir det tävlingvila några veckor. Han är inte världens piggaste heller så förhoppningsvis laddar han på sig mycket energi också!
 
Efter stallet fick jag gasa hem och duscha innan det bar iväg till skolan. Lärarn var dock inte där så vi behövde bara skriva närvaro och sedan åka hem vilket var lite onödigt. Kunde lite gärna mejlat henne, menmen!
 
Jag, Emma och Jenniefer drog iväg till Birsta istället en snabbis för vi skulle på Resia. Passade på att gå in på Bikbok också och jag fick med mig en klänning. Avslutade vår lilla tripp med en frappe på donken ;)

Kommentarer
Johanna Utterberg

Låter härligt! :)

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 18:14:00
Datum: 2016-05-04
Hemsida: http://johannautterberg.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: